Votre Forum

Identifiez-vous avec le pseudo d'administration pour configurer et personaliser votre forum.

Vous n'êtes pas identifié.

#1 05-01-2018 09:47:02

sdghjn
Membre

Nike Roshe Run SneakerBoot Leather – Black – Base Grey – Yellow

Deze man gaat hier niet naar de douaneplaats om wat te doen? Ik tiptoe verleden, wil hem een ​​verrassing geven. Op dit moment haalde een vijf of zesjarige zwarte haarkind uit de winkel, een knuffelde zijn dijen. Op dit moment kan ik mijn oren bijna niet geloven. Het kind heet 'Papa!' Als ik donderbolt was, kan de helft van de lichaamsverlamming bijna niet bewegen. Hij pakte het kind naar de winkel om te gaan, een slanke Oekraïense vrouw begroette, knuffelde zijn middel. Het is een mooie vrouw, gezicht eigenschappen perfect voor onberispelijk, klein gezicht op een melancholie temperament, gouden haar dat in Nike Internationalist Nederland Sale de zon schijnt. Ik heb in de plaats geknipt, het lichaam beven van angst, wat op het einde magie is waar? Of een nachtmerrie? Maar het is natuurlijk Sun Jiayi, de zon in zijn hoofd op de cirkel van gouden licht, ver van het verleden, de twee van hen als een paar mensen. Hij buigde en kuste haar voorzichtig. Ik sluit mijn ogen en mijn ogen zijn warm en droog. En dan opende zijn ogen, ogen hebben geen silhouet. Ik reed naar de markt, waardoor de twee meisjes van de Andre familie verlieten. Weet niet waar we heen gaan, gewoon langs de weg weggedragen, langzaam nat kleden zweten.

De rijder over de snelheid passeren: "de auto rijden?" Ik opende de deur en ging zitten, waar hij heen ging. Hartpijn kan niet controleren, tranen vallen langs de hoek van het oog. Dat soort chauffeur zei: 'Je thuisadres? Ik zal je terugsturen.' Ik spreek in de trance Chinees: 'four yuan bridge xxx district'. Dit is mijn thuisadres. Hij keek me aan en gaf de hele handdoekdoekje aan. Ik heb mijn gezicht op mijn knieën begraven en lachte plotseling. Te belachelijk, dit soort tv in het slechte gedeelte van de brug, hoe gaat het met mij? Ik Nike Air Max 2017 pakte mijn gezicht strak vast. De chauffeur stak me bij de Jili Bus Street en trok nog steeds: "Schreeuw niet voor de gedraaide melk." Zelfs vreemden zijn zich bewust van hoe de kwestie, ik glimlachte en waagde hem tot hem. Zili Baz Avenue aan weerszijden zijn meer dan 50 jaar bomen, de zomer wanneer de zonneschijn, de kiezelstenen de weg verplaatst, een stoel van de fijne bar, die een sterke Europese stijl onthult. Maar nu is de winter, spaarzaam, kom en ga haast. Ik zat op de kantbank en de hersenen waren leeg. Nat ondergoed kleverig aan het lichaam, de koude wind waait over de kou.

De telefoon in de tas over en weer vibratie, ik ben te lui om te zien. De batterij was uitgeput, en het bleef uiteindelijk wankelen. De straten van de straatlichten verlichten, ik zit nog steeds, tot de politie inmengt: 'Miss, heb je hulp nodig? Ik zei:' Ik wil naar huis. ""Wat is je adres? "Ik staggerde en stond op:" Mijn huis in Beijing, je kan me niet helpen. 'Hij nam een ​​moment, vermoedelijk dat ik dronken was, zijn hoofd schudde en weglopen. Bijna met instinct om terug te gaan naar het appartement, omlaag en omlaag, maar kan de Nike Air Max 2017 Heren KPU/Zwart/Grijs Goedkoop Nederland sleutel niet vinden. Huis lek gedeeltelijke regen, ik zat naar beneden door de muur, de geestelijkheid geleidelijk vervaagd. "Zhao Mei, hoe snel wakker worden, hoe slaap je hier? 'Middernacht terug schudde Vivian mij wanhopig. Ik opende haar hand,' Laat me slapen! 'Ze heeft me bijna in de kamer gesleept, een cilinder warm water en de kleren die ik erin ingedrukt had. Warm water rijden om te chillen, ik word geleidelijk wakker, denk aan de scène die dag, de borst was bijna pijn ademloos.' Wat is er gebeurd? "Vivian armen staan ​​in de badkamer deur, ik zeg niets, strakke ogen dicht, wil stoppen met de tranen uitkomen.

Te dom! Die meiden trekken uit, alle borsten zijn borst, billen zijn heup, wat ben ik? Ik zelfs niet eens de voorwaarden van Vivian, eigenlijk domachtig dacht dat de verloren zoon terug kan, diamanten in de vingers om de zachte. Vicky pakte mijn rug op, "hoe kan je zo dom zijn, en hoe kan je jezelf ruïneren, wil je sterven?" Mijn hart als een mes, maar als dom eet berberine, is er geen bitter Iedereen weet dat hij een playboy is , alleen ik dom als een mot om te vuur, tevergeefs om het lachenvoorraad van anderen te Nike Air Max 2017 Heren KPU/Zwart/Grijs Goedkoop Nederland doen. 'Zhao Mei, praat!' Ze was angstig. Ik heb eindelijk mijn hart gekruist: 'Vivian, wil je het echt weten?' 'Nonsense! Op het einde wat is het? Ik heb mijn stem zeer onbekend geworden:' Gefeliciteerd, ja, ik zie zijn vrouw en kinderen vandaag. 'Die kleine politieagent is oke, ik kan het niet zien!' Zei Vivi, overdreef zijn mouwen en wachtte op morgen. 'Niet hem, die persoon ben je bekend met.' Niet schandelijk, ze waarschuwde mij, raak die persoon niet aan. Ze reageerde erg snel, uiteraard een moment verrast, dan open zijn mond iets, om de grootste grap ter wereld te horen: 'Sun Jia encounter?'

Pied de page des forums